Google Tilstandsrapport (SEO Analyse)

Vet du hva som forhindrer ditt nettsted fra å få en høyere plassering i Google sitt organiske søk, hvor du slipper å betale per klikk?

 
s

Vet du om du har giftige (spam) backlinker som peker til din hjemmeside? Dette kan sende deg nedover på rangeringen i Google sitt søk?

 

%

9 av 10 bruker Google

%

97% bruker søkemotorer til å finne lokale virksomheter og tilbud

%

Over 70% klikker på førstesiden på det organiske søket

Tilstandsrapporten inneholder følgende:

N

1. Det tekniske

Få oversikt over de tekniske endringene du må gjøre på din nettside for å legge forutsetningene til grunn for for å få en god rangering i Google sitt søkeresultat.
N

3. Søkeord

Komplett analyse av nettside, opp mot søkeordene du ønsker bli synlig på, hvor vi avgir en rapport med trinn for trinn veiledning hvor du får oversikt over hva du bør fokusere på innholdsmessig på din nettside for å bli synlig i det organiske søket.
N

2. Title-tag og meta -description

Anbefalinger og veiledning i forhold til tekst i title-tag og meta-description.
N

4. Eksterne lenker

Vi gir deg opplysninger om eksterne lenker som dine konkurrenter benytter seg av for å få en høyere plassering i Google sitt organiske søk. Dette er verdifull informasjon som gir deg fasiten på hvilke nettsider du kan henvende deg til for å skaffe viktige innkommende linker for å få trafikk og en høyere pagerank på din nettside. I tillegg

De færreste bedrifter besitter den nødvendige tekniske kunnskapen om hva de skal gjøre for bli synlig i det organiske søket – der hvor man slipper å betale per klikk.

Aktører som hjelper bedrifter med dette krever ofte at kundene skal binde seg til langvarige prosesser for å få deres hjelp og fokuserer ofte primært på det betalte, hvor du må betale per klikk, siden de vil han en langsiktig inntjening på deg som kunde.

Vi er eksperter på det organiske søket til Google, og forstår at mange bedrifter ikke har anledning til å binde seg til høye faste månedlige kostnader for å få hjelp med dette. Derfor tilbyr vi bedrifter hjelp med dette hvor vi tilbyr en «Google – Tilstandsrapport» hvor man får en komplett oversikt over hvilke tiltak man bør gjøre for å få en høyere plassering i Google sitt organiske søk.

Det er ofte forretningskritisk for en bedrift å bli sett av kundene i det øyeblikket de søker på Google etter det bedriften tilbyr.

Grundig analyse

Vi gjør en grundig analyse av din hjemmeside, på alle undersider, mapper og filer, for å sjekke om det er innholdsmessige eller tekniske feil som forhindrer optimal synlighet i Google sitt organiske søk.

Dine konkurrenter

Rangerer dine sterkeste konkurrenter høyere enn deg?

Avdekk hvilke søkeord de fokuserer på og se hvordan de gjør det. Få vite hvilke eksterne lenker dine konkurrenter benytter seg av for å få en høyere plassering i Google sitt søk.

Dine konkurrenter

Rangerer dine sterkeste konkurrenter høyere enn deg?

Avdekk hvilke søkeord de fokuserer på og se hvordan de gjør det. Få vite hvilke eksterne lenker dine konkurrenter benytter seg av for å få en høyere plassering i Google sitt søk.

N

4. Eksterne lenker

Hvordan holder du oversikt over eventuelle negative innlegg om din bedrift på andre nettsider?

Få oversikt over eventuelle negative backlinker som du da kan få slettet

U

Bestill SEO analyse

Kr 19 900,- per hjemmeside for komplett SEO analyse

 

Bestillingsskjema Google Tilstandsrapport
Skriv inn flere web adresser hvis du vil vi skal analysere flere nettsider. Prisen kr 19.900,- eks moms per nettside.
En søkefrase kan bestå av flere ord.
Oppsummering av sentrale punkter i vilkårene ved bestilling av konkurrentanalyse:

1. Det er Portalen Gruppen AS (orgnr. 899 551 222) som står bak tjenesten Markedsdata.no
2. Kostnaden er kr 19.900,- eks moms per bestilling.
3. Normalt tar det 2-3 virkedager fra bestillingen er mottatt til konkurrentanalysen er klar for levering.
4. Analysen blir levert i PDF rapport på e-post.
5. Faktura sendes fra Portalen Gruppen AS med moms med 5 dagers forfallstid. Faktura må være betalt før analysen oversendes.
Valgfritt tilleggsvalg
Katalogtjenester vs Google sitt søk
Google har overtatt søket for de generelle katalogtjenestene. For de fleste bedrifter er det blitt forretningskritisk å bli sett av kundene i det øyeblikket de søker på Google etter det de tilbyr.
Betalte søk vs Organisk søk
Google sitt søk er delt opp i 2 deler, det betalt søket (hvor du må betale per klikk) og det organiske søket (hvor du slipper å betale per klikk). Studier viser at over 70% av søkene på Google resulterer i ett klikk på førstesiden i det organiske søket.

Vår SEO analyse vil vise deg eksakt hva du må gjøre for å bli synlig i Google sitt organiske søk.