Google Tilstandsrapport (SEO Analyse)
Vet du hva som forhindrer ditt nettsted fra å få en høyere plassering i Google sitt organiske søk, hvor du slipper å betale per klikk?
Vet du om du har giftige (spam) backlinker som peker til din hjemmeside? Dette kan sende deg nedover på rangeringen i Google sitt søk?
%
9 av 10 bruker Google
%
97% bruker søkemotorer til å finne lokale virksomheter og tilbud
%
Over 70% klikker på førstesiden på det organiske søket
Tilstandsrapporten inneholder følgende:
1. Det tekniske
3. Søkeord
2. Title-tag og meta -description
4. Eksterne lenker
Vi gir deg opplysninger om eksterne lenker som dine konkurrenter benytter seg av for å få en høyere plassering i Google sitt organiske søk. Dette er verdifull informasjon som gir deg fasiten på hvilke nettsider du kan henvende deg til for å skaffe viktige innkommende linker for å få trafikk og en høyere pagerank på din nettside. I tillegg
Aktører som hjelper bedrifter med dette krever ofte at kundene skal binde seg til langvarige prosesser for å få deres hjelp og fokuserer ofte primært på det betalte, hvor du må betale per klikk, siden de vil han en langsiktig inntjening på deg som kunde.
Vi er eksperter på det organiske søket til Google, og forstår at mange bedrifter ikke har anledning til å binde seg til høye faste månedlige kostnader for å få hjelp med dette. Derfor tilbyr vi bedrifter hjelp med dette hvor vi tilbyr en «Google – Tilstandsrapport» hvor man får en komplett oversikt over hvilke tiltak man bør gjøre for å få en høyere plassering i Google sitt organiske søk.
Det er ofte forretningskritisk for en bedrift å bli sett av kundene i det øyeblikket de søker på Google etter det bedriften tilbyr.


Grundig analyse
Vi gjør en grundig analyse av din hjemmeside, på alle undersider, mapper og filer, for å sjekke om det er innholdsmessige eller tekniske feil som forhindrer optimal synlighet i Google sitt organiske søk.
Rangerer dine sterkeste konkurrenter høyere enn deg?
Avdekk hvilke søkeord de fokuserer på og se hvordan de gjør det. Få vite hvilke eksterne lenker dine konkurrenter benytter seg av for å få en høyere plassering i Google sitt søk.
Negative lenker
Har du oversikt over eventuelle negative innlegg om din bedrift på andre nettsider?
Få oversikt over eventuelle negative backlinker som du da eventuelt kan rette en henvendelse til om å få slettet.
