Oppdag søkeordene som genererer flest kunder til dine konkurrentene!
Få klare forslag
SEO BaseLine
SEO BaseLine er Markedsdata.no sin løsning for å hjelpe bedrifter med klare forslag til hva de må gjøre for å kunne bygge rangeringer i Google sitt organiske (ubetalte) søk.
Dette involverer en helhetlig tilnærming basert på data-dreven analyse, som omfatter avansert teknisk SEO, verktøy og innsikt som sikrer din bedrift en kontinuerlig og effektiv optimaliseringsprosess.
Hvordan Fungerer SEO BaseLine
SEO BaseLine gir bedrifter muligheten til å selv optimalisere sin nettside for synlighet i Google sitt organiske søk, som fungerer som din egen deltidsansatte SEO manager. Den sørger for at SEO blir satt i system i din bedrift, som er avgjørende for å lykkes over tid.
Hva Du Får Med SEO BaseLine
SEO BaseLine består av 3 hoveddeler:
1. Avansert Teknisk SEO
Optimalt Teknisk Fundament
Etablering av et optimalt teknisk fundament for ditt nettsted for å bygge rangering i Google sitt søk.
Avanserte Detaljer
Vår eksertise på avansert teknisk SEO dekker avanserte, men viktige detaljer, som ofte oversees av andre.
2. Analyse og Rådgivning
Analyse
Gjennom avansert dataanalyse avdekker og prioriterer vi de beste mulighetsrommene for å rangere over dine konkurrenter på relevante søkeord.
Innsikt
Vår analyse tar hensyn til konkurransenivå, trafikkpotensial og andre nøkkelindikatorer, for å sikre riktig prioritering for din bedrift.
Oppfølging
Gjennom regelmessige møter og rapporter sørger vi for at din bedrift gjør faktabaserte beslutninger i stedet for magefølelse.
Rådgivning
Alltid tilgjengelig rådgivning fra eksperter for spørsmål relatert til SEO, sikrer at din bedrift gjør de riktige tingene i riktig rekkefølge.
3. Monitorering
Feil Monitorering
Med automatiske sjekker identifiserer og adresserer vi raskt problemer som sider med feilmelding, trege sider og brutte lenker som kan medføre straff fra Google. Dette forhindrer negativ påvirkning på dine søkeord rangeringer og beskytter mot tap av inntek.
Lenke Monitorering
Kontinuerlig overvåking av eksterne lenker for å oppdage spam lenker som kan medføre straff fra Google og tap av søkeord rangeringer.
Tracking
Kontinuerlig tracking av søkeordposisjoner for å spore effekt av endringer.
Hvorfor Investere i SEO?
Svaret er enkelt: De fleste bruker Google når de gjør forundersøkelser eller forsøker å finne en virksomhet for å få tilbud. Finner de ikke deg, går henvendelsen heller til en av dine konkurrenter.
%
9 av 10 bruker Google
%
97% bruker søkemotorer til å finne lokale virksomheter og tilbud
%
Over 50% klikker på førstesiden på det organiske søket
Kostnadsfri Google Analyse
Vil du ha en uforpliktende sjekk av din nettside opp mot Google sitt organiske søk? Oppdag hvordan din nettside rangerer på Google idag og hvilke nøkkelord som genererer flest leads for dine konkurrenter. Avdekk potensielle muligheter!